Forever Young

sabarlah hati :D
Sunday 11 November 2012 ? 0 Atashinchi ?
..YA ALLAH rindukan aku terhadap orang yang merindui jalan syahidmu..

bukan mudah nak luahkan rase isi hati..tambah2 kepada orang yang bukan muhrim bagi kita(golongan ajnabi) aku tertanya2 berdosakah aq kalau aq bagi tahu yang aku sukakan dia???masih dlm persoalan..

bukan mudah untuk berjumpa orang yang baik,soleh,taat terhadap perintah agama,dan suke mendekatkan diri terhadap ALLAH..maknanye ALLAH telah memberi HIDAYAHNYA terhadap hambanya..aq bile lagi?? jadi perlulah usaha terhadap mencari HIDAYAH dan KEREDHAANYA..

aku sentiasa doakan kejayaan dia di dunia dan diakhirat.."biarpun berjauhan asalkan sentiasa berhubungan"SENTIASA BERHUBUNGAN tu bukan nye kita msg,chat,call.TAPI kita berhubungan dgn DOA..insyaallah..DOA itu merupankan senjata umat islam yang sngt hebat..setiap umat islam mepunyainya...aku sentiasa berdoa jika ada jodoh dapatlah kita bertemu pada suatu hari nanti.. jika tidak mugkin ALLAH telah rancang yang lebih baik untuk aku...sabarlah hati wahai diri ku dan kawan2 ku..mugkin bukan masanya untuk memikirkan perihal tersebut..

setakat ni saje perkongsian aku terhadap kawan2..HAHA.aku tak hebat mcm para ulama dan ustazah...tapi aku akan kongsi ilmu yang aku dpat itu dgn kawan2 walaupun ilmu tu tak sbanyak mana..aku pun bukanlah orang yang hebat dan pandai seperti  kawan2 semua..:) assalamualaikum


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post